wtorek, 21 marca 2017

Wracam z wagarów.

Cześć, Kochani.
Dzisiaj mamy dzień szczególny - 21 marca. Równonoc wiosenna. A także dzień wagarowicza. Setki, o ile nie tysiące uczniów nie pojawią się dzisiaj na terenie szkoły, bo zwyczajnie utną sobie wagary.
Ja natomiast postanowiłam dzisiaj z wagarów powrócić. Wagary, bo inaczej mojej nieobecności wytłumaczyć się nie da. Po prostu zrobiłam sobie niezapowiedziane wolne i okropnie się z tym czuję. Przepraszam Was za to z całego serca.


Od dziś wataha rusza ponownie. Pouzupełniane zostały wszystkie zakładki i blog jest w zasadzie kompletny (co nie oznacza, że nie mam na niego kolejnych pomysłów, ale o tym kiedy indziej). Zaległe opowiadania i członkowie zostali opublikowani. Każdemu ze starych wilków zostały przydzielone Ringi, PD i inne bonusy, które uzyskałby w czasie mojej nieobecności. Informuję też, że uznaję, iż fabularny czas "zatrzymał się w miejscu" na czas mojej nieobecności.
Do właścicieli wilków rozesłane zostaną wiadomości informujące o ponownym otwarciu watahy. Czas na potwierdzenie, że nadal chcą należeć do watahy, mają oni do 15 kwietnia.


Pozdrawiam,
Ferishia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!