środa, 11 października 2017

Ogłoszenie

Cześć!

Mam dla Was dzisiaj trzy ogłoszenia - niestety niezbyt przyjemne.

Po pierwsze - zrezygnowałam z codziennego losowania "Szczęściarza". Często zdarzało mi się o nim zapomnieć, a i nie zawsze łatwo było mi znaleźć chwilkę na włączenie komputera i wylosowanie go. Mam nadzieję, że jakoś się bez niego obejdziecie.

Po drugie - nastąpiły małe zmiany w wypłatach za zajmowanie określonego stanowiska w hierarchii. Od teraz będziecie dostawać swoje Ringi w pierwszą sobotę miesiąca, a nie co tydzień. Oczywiście odpowiednio powiększyłam wypłatę tak, aby na dłuższą metę ilość otrzymanych Ringów była mniej-więcej taka sama. Nie ukrywam, że rozdawanie ich co tydzień było po prostu męczące :P

Z przykrością muszę też ogłosić, że grono naszych członków znacznie się pomniejszyło. Jakiś tydzień temu napisałam do właścicieli postaci, które ostatnio były nieaktywne.
Vinci, Kah'stan i Abra będą nieobecni do 7 grudnia
Tsunade, Deidara, Kayn de Vera, Clarisse, Misia- od właścicieli tych wilków nie doczekaliśmy się odpowiedzi, jednak w momencie rejestracji wyrazili oni zgodę na adopcję ich postaci, toteż te postaci zostaną oddane do adopcji.
Teemo - od jego właściciela nie doczekaliśmy się odpowiedzi, jednak w momencie rejestracji nie wyraził zgody na adopcję postaci, toteż zostanie uznany za "zagnionego".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!