niedziela, 4 marca 2018

Przeprosiny

Dzień dobry, 

piszę tę notkę z ciężkim sercem, aby wyjaśnić trochę nieprzyjemną sytuację, jaka miała miejsce na blogu. 
Bez zbędnego wodolejstwa powiem, że wojna, która miała miejsce na blogu, okazała się być skopiowana ze strony Watahy Smoczego Ostrza

Jest nam bardzo przykro z tego powodu. Jako administratorka bloga mogę jedynie zaznaczyć, że nie miałam pojęcia, iż mam do czynienia z plagiatem. Event nie był moim pomysłem, jednak mimo wszystko czuję się winna, że nie sprawdziłam, czy otrzymane przeze mnie treści znajdowały się już gdzieś w internecie. Przepraszam za to najmocniej.

Nie chcę wytykać winnych, zapewniam jednak, że osoba, która była odpowiedzialna za wojnę, nie należy już do naszej watahy. 

Mam nadzieję, że całe to zajście nie doprowadzi do zepsucia stosunków pomiędzy nami, a Watahą Smoczego Ostrza. 

Jeszcze raz przepraszam,
Ferishia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!