sobota, 24 grudnia 2016

Od Shadow - To Qwerty mnie...?

(c.d. Qwerty'ego)

-Tak, jestem Shadow, aczkolwiek nie znam Cię więc nie zwracaj się do mnie po imieniu. Dla ciebie jestem Morgum- warknęłam i poprosiłam Qwerty'ego na stronę
-Do jasnej cholery! Obcych nam do watahy sprowadzasz?! Przekaż temu, jak mu tam...
-Yotoko.-podpowiedział wilk
-Właśnie, Yotoko aby sobie poszedł.
Spojrzałam w oczy Qwerty'ego po chwili, co mnie zaskoczyło... powiedział coś czego nigdy się nie spodziewałam.
-Lubię Cię Shadow. - zabrzmiało to inaczej. 
-Rozumiem. Też Cię lubię ale chyba nic więcej..-nie czekając na odpowiedź, położyłam się na legowisku i chciałam zasnąć, lecz myślałam to przemyśleć. To prawda, kiedyś byłam zakochana ale nie w Qwert'ym. Stary "przyjaciel" ze stada.
Nim zdążyłam się zorientować nastał ranek.
-Hej- uśmiechnął się do mnie Wilk.
-Cześć- odwzajemniłam uśmiech- wiesz co? Ja Ciebie też lubię. -Wilk zdziwiony spojrzał na mnie i chyba chciał coś powiedzieć

>Qwerty? nie miałam pomysłu sry xD<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!