czwartek, 22 września 2016

Od Maxwella

(c.d. Anadil)

- Pff. - Może wydawać się, że czerpię z tego przyjemność, ale nie mogłem jej pozwolić, żeby zaczęła płakać. - Po prostu musisz bardziej w siebie uwierzyć. Takie płakanie nad sobą nic nie da. - zerknąłem na nią. Wilczyca jakby tego nie usłyszała. Nie jestem dobry w pocieszaniu innych. Widać było, że wilczyca walczy ze swoimi emocjami. Rzuciła mi wściekłe spojrzenie.
- Dobra, dobra przepraszam już! - popatrzyłem na nią z politowaniem. Jak wilk nie może umieć polować!
- Trzeba coś z tym zrobić. - powiedziałem na głos. Wilczyca podniosła głowę i popatrzała na mnie pytająco.
- Niby co? - powiedziała z goryczą.
- Musisz nauczyć się polować. Ej, nie rób takiej miny! - Dodałem, widząc jej wyraz twarzy.- No chyba, że całe życie chcesz głodować. - dodałem sarkastycznie.

(Anadil?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!