IMIĘ: Wadera nosi z dumą imię Wilga. Nietrudno się domyślić, jakież stworzenie zainspirowało matkę wilczycy do nazwania jej w ten, a nie inny sposób.
PSEUDONIM: Nieznajomym często przedstawia się jako Sójka, nie chcąc zdradzić swojego prawdziwego imienia. Matka miała w zwyczaju nazywać wilczycę Will. Jest otwarta na wszelkiego rodzaju ksywki i zdrobnienia, dopóki nie brzmią one prześmiewczo.
WIEK: Wilga liczy sobie trzy lata. Jest więc dość młodą i niedoświadczoną waderą.
URODZINY: Wilczyca przyszła na świat 14 kwietnia.
PŁEĆ: Wadera. Któż mógłby pomyśleć, że jest inaczej?
ŚCIEŻKA ROZWOJU: Wilga podąża ścieżką Skrytobójcy. Aspiruje na posadę Zwiastuna Śmierci i nie obchodzi ją, ile żywotów będzie musiała ukrócić w drodze na szczyt.
STANOWISKO: 2. Zwiadowca
GŁOS: Przyjemny dla ucha, głęboki, lecz dość niski jak na waderę. >klik< (uwaga, głos odtwtorzy się automatycznie)
APARYCJA: Wilga jest dość niską, drobną waderą o smukłej budowie. Jej miękkie, gęste futro ma kolor obsydianu, podobnie jak nos. Na końcówce ogona, uszach, zadzie, a przede wszystkim na pysku ma ciemnoniebieskie znamiona, które zdają się lekko świecić w ciemności. Na czubkach uszu, kufie, piersi i palcach tylnych łap znajduje się kontrastująca z czernią biel. Jej ogon jest nieco dłuższy niż u przeciętnego wilka. Oczy wadery mają głęboki odcień niebieskiego. Patrząc na nie, można odnieść wrażenie, iż są to dwa klejnoty ze źrenicami w środku. W lewym uchu ma trzy mosiężne kolczyki umiejscowione jeden nad drugim.
ZDOLNOŚCI NIEMAGICZNE: Wadera jest młoda i nie opanowała jeszcze swoich zdolności w stopniu mistrzowskim, jednak na ich rozwój poświęca długie godziny. Szczególnie stara się opanować umiejętność pozostawania niezauważoną. Chociaż potrafi już dobrze trzymać się cieni, jej biało-niebieskie zdobienia potrafią zepsuć kamuflaż w najmniej odpowiednim momencie. Wilga umie stąpać cicho jak kot, choć zdarza jej się nierozważnie nastąpić na gałązkę. Swój brak siły nadrabia niebywałą szybkością i zręcznością. Jest również nieocenionym łowcą i świetnym pływakiem. Ma doskonały węch i słuch.
ŻYWIOŁ: n/a
ZDOLNOŚCI NIEMAGICZNE: Wadera jest młoda i nie opanowała jeszcze swoich zdolności w stopniu mistrzowskim, jednak na ich rozwój poświęca długie godziny. Szczególnie stara się opanować umiejętność pozostawania niezauważoną. Chociaż potrafi już dobrze trzymać się cieni, jej biało-niebieskie zdobienia potrafią zepsuć kamuflaż w najmniej odpowiednim momencie. Wilga umie stąpać cicho jak kot, choć zdarza jej się nierozważnie nastąpić na gałązkę. Swój brak siły nadrabia niebywałą szybkością i zręcznością. Jest również nieocenionym łowcą i świetnym pływakiem. Ma doskonały węch i słuch.
ŻYWIOŁ: n/a
MOCE:
- Wilga potrafi wniknąć w umysł innego wilka i przez krótką chwilę odbierać świat jego zmysłami. To, co wtedy czuje, jest jednak dość niewyraźne i zamglone.
- Wadera jest również zdolna do wytworzenia niewielkiej mgiełki wodnej, która potrafi ukryć jej ciało.
- Ostatnią mocą Wilgi jest umiejętność wytwarzania niebieskich, magicznych kul energii, które mogą zadać dość spore obrażenia.
- Wilga potrafi wniknąć w umysł innego wilka i przez krótką chwilę odbierać świat jego zmysłami. To, co wtedy czuje, jest jednak dość niewyraźne i zamglone.
- Wadera jest również zdolna do wytworzenia niewielkiej mgiełki wodnej, która potrafi ukryć jej ciało.
- Ostatnią mocą Wilgi jest umiejętność wytwarzania niebieskich, magicznych kul energii, które mogą zadać dość spore obrażenia.
CHARAKTER: Wilgę poznasz jako cyniczną, oschłą i zdystansowaną waderę. Chociaż raczej otwarcie nie zrobi Ci przykrości, nie ma co liczyć na uprzejmości z jej strony. Na zaczepki potrafi reagować agresją. Zazwyczaj słowną, bo po cóż niepotrzebnie plamić futro cudzą krwią? Do przemocy ucieka się wyłącznie wtedy, gdy jest poważnie rozzłoszczona. Zdecydowanie woli nie mieszać się w cudze sprawy (uważne przyglądanie się z bezpiecznej odległości to już co innego) i unika kontaktów towarzyskich. Jest raczej skryta i nie pozwala innym zbliżyć się do siebie, kryje się pod otoczką własnych kłamstw. Umie zręcznie ustawiać sobie innych, manipulować nimi i wykorzystywać ich jak pionki w grze. Potrafi postawić na swoim i dąży do celu z upartością, przy której osioł mógłby się schować. Patrzy na innych z góry i uważa się za kogoś lepszego, jej ego potrafiłoby wypełnić całą salę biesiadną. Obce wilki obchodzą ją mniej więcej w tym samym stopniu, co mrówki na równiku - jak dla niej mogłyby po prostu zniknąć. Chociaż nie, nie byłoby wtedy kogo zabijać. A zabijać to Wilga lubi, lecz nie przy użyciu siły. Najbardziej upodobała sobie śmiercionośne mikstury. Szanuje w zasadzie tylko alfę, podziwia również tych, którzy znajdują się od niej wyżej w hierarchii. Ma swoje poglądy, których nic nie jest w stanie zmienić.
LUBI: Zapach krwi, ale tylko tej świeżej. Lubi również spędzać długie godziny na poznawaniu właściwości śmiercionośnych ziół - najlepiej w praktyce. Poza tym cieszą ją odświeżające, chłodne poranki, soczysta trawa pod łapami i porządek w jaskini. O, i jagody. Tak, jagody są dobre.
NIE LUBI: Nie przepada za wilkami, co to się jej uczepią i nie chcą dać spokoju. Nie potrafi również wytrzymać z brudną sierścią.
HISTORIA: Wilga wychowała się samotnie z matką. Rodzicielka zręcznie unikała odpowiedzi na pytania o swoje pochodzenie, historię czy o ojca Wilgi, wadera nie zna więc swojego rodowodu. Były z matką bardzo blisko, można powiedzieć, że rodzicielka była jedyną osobą, na której Wildze kiedykolwiek zależało. Wiodły proste, spokojne życie - do momentu, w którym Will zapisała się na nauki u skrytobójcy.
Była pilną uczennicą, która z szacunkiem odnosiła się do swojego mistrza i szybko zdobyła jego uznanie. Po zakończeniu nauk wykonywała często "brudną robotę" dla innych, przez co narobiła sobie wielu wrogów, a za jej głowę wyznaczono niemałą sumę. Musiała uciekać, i tak znalazła się na terenach Nerthveny. Z bólem serca zostawiła matkę, wiedząc, że będzie bezpieczniejsza bez osoby skazanej na śmierć u boku.
Była pilną uczennicą, która z szacunkiem odnosiła się do swojego mistrza i szybko zdobyła jego uznanie. Po zakończeniu nauk wykonywała często "brudną robotę" dla innych, przez co narobiła sobie wielu wrogów, a za jej głowę wyznaczono niemałą sumę. Musiała uciekać, i tak znalazła się na terenach Nerthveny. Z bólem serca zostawiła matkę, wiedząc, że będzie bezpieczniejsza bez osoby skazanej na śmierć u boku.
PARTNER: Słowo "partner" nie kojarzy jej się zbyt dobrze. Nie chciałaby nigdy znaleźć się z nikim w tak intymnych emocjonalnie stosunkach. Poza tym, nie dla niej ograniczenia, uwiązanie czy wierność. Zdecydowanie woli zawładnąć czyimś sercem, pobawić się i zostawić, o.
RODZINA: Znała tylko swoją matkę, jedyną bliską jej sercu osobę.
PRZYJACIELE: A na co jej to? Im więcej osób wpuszcza do swojego życia, tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś ją zdradzi.
WROGOWIE: W swoim krótkim życiu z pewnością nabawiła się sporej liczy wrogów. Czemu jednak miałaby się nimi przejmować, skoro przebywają po przeciwnej stronie Bariery?
NORA: Niewielka jaskinia usytuowana wewnątrz niewysokiego pagórka gdzieś na obrzeżach lasu. Ilość miejsca wewnątrz pozwala na wejście maksymalnie trzem wilkom, a sklepienie jaskini jest tak niskie, że trzeba się w niej schylać. Wildze to nie przeszkadza, nie miewa w końcu gości. A i o tym, że w środku znajduje się ukryte przejście do pomieszczenia z truciznami też nikt nie musi wiedzieć. klik
TALIZMAN: Legenda głosi, że pewien wojownik podczas spaceru natknął się na wyjątkowo piękną skałę. Ugodził ją włócznią, a z kamienia wydostała się zorza polarna. Uderzenie nie było jednak wystarczająco mocne, by uwolnić całe zaklęte w skale światło. Tak właśnie powstał labradoryt - dość powszechny minerał. Talizman Wilgi jest zrobiony z tego właśnie surowca. Oszlifowany w kształt łezki, oprawiony w wytworzone z metalu gałązki, przez większość czasu spoczywa na piersi wadery. Wilczyca dostała go kiedyś od swojej matki. Nie był to prezent z jakiejś szczególnej okazji, jednak dla Wilgi amulet i tak wiele znaczy. klik
TOWARZYSZ: n/a
EKWIPUNEK: Sznur na szyi, na którym często ma zawieszony swój talizman.
STAN: Najedzona, wyspana, czysta i szczęśliwa.
ZALICZONE QUESTY: Bestia (02.10.2016)
WYPRAWY: n/a
DOŚWIADCZENIE: 131
HP: 100/100
RINGI: 304
STATYSTYKI: Siła: 60 | Zwinność: 136 | Wytrzymałość: 85 | Moc: 100
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zachęcamy do komentowania!