czwartek, 10 sierpnia 2017

Abra



IMIĘ: Abra
PSEUDONIM: Abii
GATUNEK: Wilk
ZGROMADZENIE: Firth Athaill
WIEK: 2 lata
URODZINY: 5 kwietnia
PŁEĆ: Samica


ŚCIEŻKA ROZWOJU: Skrytobójca
STANOWISKO: 1. Informator


GŁOS: klik
WYGLĄD: Niebieskie oczy zmieniają swój odcień wraz z jej nastrojem. Futro śnieżnobiałe, czasem z połyskiem srebra. Pióra ma od zawsze. Długie i ostre pazury.


ZDOLNOŚCI NIEMAGICZNE: Jest bardzo zwinna, szybka i cicho się porusza.

MOCE:
* Magia Księżycowa (Służy ona np. do stworzenia małych ostrzy, którymi kieruje, może zrobić sobie tarczę itp.)

* Robi się niewidoczna, jedynie jak ktoś ma np. pochodnię, jakikolwiek ogień, wtedy widać jej cień

*Widzenie wszelkich metali, minerałów, skał, kryształów itp. wgłąb ziemi do 500 metrów

ZDROWIE: Zdrowa


MOTTO: Nigdy się nie poddawaj
CHARAKTER: Lubi towarzystwo, ale nie gardzi ciszą i spokojem. W towarzystwie jest czasem uważana za dziwną, ponieważ głównie milczy, a jak już coś powie, to zazwyczaj nie na temat. Nie jest żądna krwi, ale lubi polować, gardzi wegetarianami. Zazwyczaj cicha i spokojna, nie ma w zwyczaju wybuchać. Owszem, czasem się zdenerwuje, ale to rzadko. Myśli optymistycznie. Czasem potrafi się w niej obudzić szczeniak i wtedy jest skora do zabawy. Generalnie: miła, przyjacielska, nie owijająca w bawełnę, czasem tajemnicza, odpływająca w chmurach...
LUBI: Wszystko
NIE LUBI: ...


HISTORIA: Odkąd sięgam pamięcią, zawsze żyłam sama. Nie znam ani matki ani ojca. Mój dawny dom, jeżeli można go tak nazwać, był na środku pustyni. Mieszkałam we wraku samolotu. Polowałam na małe gryzonie, nigdy nie spotkałam człowieka ani innego wilka. Do tej pory myślałam że jestem sama na tym pustkowiu. Ale w pewnym momencie obudził się we mnie zew, zew wędrówki i odkrywania nowych krain. Po paru miesiącach tułaczki doszłam do tej watahy i postanowiłam zostać.


PARTNER: Kali
RODZINA: Nie pamięta
RELACJE Z INNYMI: Ma przyjaciół: Kah'stana, Abigail, Kaliego oraz Vinciego


MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Woli spać pod gołym niebem
TALIZMAN: klik


OPOWIADANIA: Mój Kali... | Ciężki dzień

DOŚWIADCZENIE: 22
HP: 120/120
RINGI: 311
STATYSTYKI: Siła: 50 | Zwinność: 100 | Wytrzymałość: 50 | Moc: 30 | Punkty do rozdania: 22


Ew. adopcja: nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!