sobota, 6 stycznia 2018

Nefertete

IMIĘ: Nefertete
PSEUDONIM: Nef, Nefi, Falcon.
GATUNEK: Direwolf (wilkor)
ZGROMADZENIE: Firth Athaill
WIEK: 4 lat
PŁEĆ: Samica


ŚCIEŻKA ROZWOJU: Skrytobójca
STANOWISKO: 1. Informator


GŁOS: klik
WYGLĄD: Wadera pochodzi z rodu wilkorów, jest wyższa od typowego wilka. Jej sierść jest niezwykle gęsta i miękka w dotyku. Skrywa pod sobą liczne blizny, niektóre wciąż krwawiące. Z czaszki wyrastają jej długie i błyszczące, zawsze zadbane rogi. Jest wychudzona, czego nie da się nie zauważyć, jednak nie sprawia jej to problemów w codziennym funkcjonowaniu. Oczy wadery są żółte i nie posiadają tęczówek, jedynie cienkie kocie źrenice.

ZDOLNOŚCI NIEMAGICZNE: Wilkory słyną z większej inteligencji i sprawności. Są szybsze, zwinniejsze i silniejsze. Jednak wadera, ze względu na niezbyt rozbudowaną masę mięśniową jest o wiele słabsza od typowego przedstawiciela gatunku. Jednak zachowała umiejętność zwinnego przemieszczania się, bez najmniejszego szelestu. Jej słuch i węch są znacznie lepiej rozwinięte, czym rekompensuje brak siły fizycznej. Przez brak tęczówek, jedno jej oko jest całkowicie ślepe, drugie zaś przejęło praktycznie całe zdolności akomodacyjne i widzi w ciemności równie dobrze co w dzień, a zakres ostrości obrazu potrafi osiągnąć kilkadziesiąt kilometrów.

MOCE:

  • Wizualizacja przestrzenna - Nef potrafi przenieść zarówno siebie jak i innych do świata stworzonego w swojej głowie lub podobnego do istniejącego miejsca, może umieszczać tam postaci już od dawna nieżyjące, zmieniać wygląd otoczenia, przenosić bestie i zamykać ich umysł tam, przez co ich dusza odrywa się na określony czas od ciała.
  • Przezrocze - czyli po prostu widzenie oczami dowolnej wybranej istoty żyjącej. Na te słabsze psychicznie jest w stanie oddziaływać.
  • Dematerializacja/materializacja - Sokół jest w stanie zmaterializować dowolny obiekt lub istotę żywą, jak i zdematerializować ją.

ZDROWIE: Jedno oko ma całkowicie ślepe, liczne jej blizny często krwawią i łapią różne zakażenia.


MOTTO: A śmierć weszła na świat przez zawiść diabła i doświadczają jej ci, którzy do niego należą.
CHARAKTER: Ciężko opisać kogoś, kto wypowiada ledwo parę słów dziennie. Czasem nawet przez parę tygodni potrafi milczeć. To nie tak, że nie ma nic do powiedzenia lub uważa się za nie wiadomo kogo. Wręcz przeciwnie. Po prostu nauczyła się, że nikogo i tak nie obchodzi jej zdanie na dany temat.
Nie lubi tracić czasu na coś co nie przyniesie jej zysków. Tak samo nie lubi tracić czasu na tłumaczenie czegoś kilkukrotnie i dość szybko traci wtedy cierpliwość. Gdy się odzywa, jeżeli już to robi, to w konkretnym celu lub ironicznie i chłodno. Przez swój brak interakcji z otaczającymi ją osobami jest odbierana dość chłodno i z dystansem. Mówią że jest zbyt dumna lub zapatrzona w siebie, by porozmawiać z kimkolwiek bez docinek. 
Mimo iż nie przepada za rozmową z innymi, lubi obserwować. Badać ich reakcje na różne bodźce psychiczne, bawi ją widok kłócących się par, chętnie patrzy na potyczki, głębokie rozmowy i spotykające się grupy przyjaciół. Ciekawią ją ich uczucia i sposób w jaki ich twarz, oczy, usta, a nawet marszczący się gniewnie nos, wyrażają to, czego nie potrafią słowa. 
Choć niewielu chce przebywać w jej towarzystwie, jest niezwykle ceniona ze względu na swoją szczerość i otwartość wyrażania tego co myśli. Nie bawi się w niepotrzebne gierki i pochlebstwa. Choć podobno są chwilę w których jest miła. Jeżeli coś jej się nie podoba potrafi, zwykle sarkastycznie, o tym powiedzieć nie krępując się czy też bojąc co inni pomyślą. Jednak wciąż robi to dość niechętnie. Przeszłość nauczyła ją trzymać język za zębami i wyrażać swoją opinię tylko jeżeli ktoś wyraźnie o to poprosi.
Jest niezwykle zjadliwa dla wilków, które zbyt nachalnie zadają pytania o jej przeszłość, pochodzenie czy

LUBI: Nefertete upodobała sobie historię starożytnego egiptu, skąd wzięła też swoje imię. 


HISTORIA: Kundle umierają, kundle się rodzą, zupełnie jak ludzie. Nef przez kilka lat żyła sąsiadując z dużą aglomeracją ludzi, wyuczyła się ich zachowań na pamięć. Jednak są takie chwile, kiedy trzeba zmienić otoczenie dla własnego dobra.
Chcąc, nie chcąc trafiła na te tereny. Nie może wrócić do domu więc została. Może na krócej może na dłużej. Na pewno nie planuje zakładania rodziny i posiadania gromadki dzieci, co to to nie.


MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Nef mieszka w podziemnych tunelach kawałek poza granicami watahy, wydrążonych dawniej przez pierwotne cywilizacje. Cisza i spokój oraz możliwość przejścia nimi dają jej duże pole do popisu w razie potrzeby ucieczki. Zna na pamięć wszystkie tunele, kilka z nich zasypała, gdyż groziło im zalanie. Ulokowała kilka pokoi z najważniejszymi rzeczami, głównie biblioteka, ogromny salon, kuchnia i kilka sypialni. Wejścia do tuneli objęła starożytnymi klątwami, przez co są niewidoczne dla nieupoważnionych osób.


OPOWIADANIA: X | Pół-smoki i wilkory | Egipskie klątwy | Nie ufaj wilkorom | X

DOŚWIADCZENIE: 34
HP: 120/120
RINGI: 287
STATYSTYKI: Siła: 10 | Zwinność: 100 | Wytrzymałość: 70 | Moc: 50 | Punkty do rozdania: 34


KONTAKT: Lexi123 [H]
Ew. adopcja: nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!