sobota, 26 listopada 2016

Od Shadow - Miła pogadanka...

(c.d. Madowa)

Usłyszałam jakiś głos.. Wilk? Podniosłam głowę i spojrzałam na niego, też miał czarne futro. 
-Co tu robisz?- zapytałam łagodnie...
Wilk, jak potem dowiedziałam się że jego imię to Madow, zaproponował mi spędzenie nocy w jego jamie? Norze? Nie wiem jak to nazwać. Zbyt długo nie byłam w żadnej watasze. Sama nie wiedziałam czy w ogóle mnie przyjmą...
-Uhm... wolałabym tu jednak poleżeć... ale w sumie jak wygląda życie w watasze?- uśmiechnęłam się lekko. Madow opowiadał a ja słuchałam go z zainteresowaniem. W końcu skończył opowiadać. Zapadł zmrok a ja stwierdziłam że może jednak przenocuję u niego.
-Prowadź- powiedziałam. Wilk uśmiechnął się do mnie i pobiegł przed siebie, ja biegłam za nim.


(Madow?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!