niedziela, 4 lutego 2018

Mały Update

Cześć, z tej strony Ferishia.
Post ten powstał w ramach zadośćuczynienia za brak comiesięcznych podsumowań, ale o tym za chwilkę.

Jak zapewne zdążyliście zauważyć, wraz z rozpoczęciem roku szkolnego na blogu zapanowały smutne pustki. Stan ten utrzymywał się na tyle długo, że zrezygnowałam z prowadzenia Szczęściarza, pisania comiesięcznych podsumowań, przydzielania Wam comiesięcznych punktów do statystyk... Opuściłam się też w paru aspektach blogowania... Po części spowodowane było to brakiem motywacji, a po części tym, że prowadzenie np. Szczęściarza przy małej liczbie aktywnych członków było pozbawione sensu.

Ku mojej wielkiej uciesze, blog troszkę odżył, w związku z czym chciałam nadrobić zaległości. Jednocześnie wprowadzam kilka nowości, parę zmian... Już się spieszę, by Was o nich wszystkich poinformować.


Zacznę od tego, że za namową Yin'a postanowiłam wprowadzić na bloga wątek wojny, ale o tym pisałam już dokładniej w tym poście (klik).

W związku z tym, że jest już z czego losować, ponownie wprowadzam Szczęściarza na bloga. Jego losowanie będzie się jednak odbywało na nieco innych zasadach. W każdą sobotę wylosuję pięciu szczęśliwców, którzy otrzymają bonus +2 PD i +5 Ringów. 

Podobnie jak Szczęściarz, na bloga wracają comiesięczne podsumowania, które zniknęły, ponieważ wcześniej... nie było co podsumowywać. Pierwszego z nich możecie spodziewać się już pierwszego marca.

Kolejną sprawą są urodziny, które zaktualizowałam. Mam nadzieję, że od teraz będę pamiętać, by przydzielać Waszym postaciom fanty w dniu ich urodzin, bo szczerze mówiąc, często o tym zapominałam.

Zaszły również zmiany w opowiadaniach. Mianowicie od teraz pozwalam właściwie każdemu na własnoręczne dodawanie opowiadań na bloga, pod warunkiem, że mam do tej osoby choć trochę zaufania. Warunkiem udostępnienia tej opcji jest podanie mi swojego adresu e-mail. Tej funkcji nie dostali jeszcze właściciele Laguny, Dewi'ego i Neferetete oraz ich pozostałych postaci, czekam więc, aż otrzymam od nich adresy e-mail. :)

W związku z tą zmianą zapanował jednak niewielki chaos, który znacząco utrudnia mi przydzielanie punktów za opowiadania na bieżąco, dlatego też od teraz punkty za opowiadania będę rozdawać w każdą sobotę z samego rana; wtedy też będę aktualizować listę opowiadań na profilu postaci.

Kolejna sprawa to punkty, które w końcu Wam rozdałam. Przy okazji wspomnę, że Kivuli Moto ma już wystarczająco dużo PD, aby otrzymać awans.


To chyba tyle na dzisiaj... Do zobaczenia w kolejnym poście informacyjnym, który powinien pojawić się na blogu pierwszego marca! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!