środa, 14 lutego 2018

Hiro

(autor nieznany)
IMIĘ: Hiro
PSEUDONIM: Cichy
GATUNEK: Wilk
ZGROMADZENIE Firth Athaill
WIEK: 2 lata 10 miesięcy
URODZINY: 14 kwietnia
PŁEĆ: Samiec


ŚCIEŻKA ROZWOJU: Skrytobójca
STANOWISKO: 1. Informator


WYGLĄD: Hiro jest średniej postury basiorem, którego futro układa się niemal równo ze skórą, co nie nadaje mu złudnego wyglądu. Delikatnie umięśnione ciało jednak nie służy dla niego do bitki, tylko do pokonywania trudnych terenów. Młody basior jest z reguły poważnym wilkiem, na którego pysku uśmiech pojawia się tylko w otoczeniu najbliższych przyjaciół, na co dzień ma minę obojętną, nie wyrażającą emocji. Jego futro, czarne i miękkie, jest matowe, dzięki czemu w nocy, a nawet i dzień, nie błyszczy ani nie zdradza pozycji.
Na jego ciele występuje kilka blizn, najbardziej widoczna jest jednak ta na lewym oku oraz na nosie. Ma także czerwony "krawacik", z niewiadomych przyczyn ma to od urodzenia. 
Na lewej przedniej łapie nosi czerwono-czarną chustkę.
Czerwone oczy odcinają się od białek oczu, widoczne są dobrze na tle ciemnego futra.

ZDOLNOŚCI NIEMAGICZNE: Hiro od małego biega w trudnym terenie, co wyrobiło mu bardzo dobre mięśnie w nogach, wyćwiczyło jego równowagę i zwinność, jest także bardzo szybki i potrafi wspinać się po drzewach, skałach i trudnym terenie.
Długi czas spędzony na ukrywaniu się nauczył go w miarę cichego poruszania się oraz podążania z cieniami, co pomaga mu się skryć. Jest jednak kiepski w walce, potrafi jedynie szybko i skutecznie się bronić, choć nie na długo.
Hiro posiada umiejętność planowania, stara się nauczyć planowania z wyprzedzeniem.

MOCE: Hiro jest wilkiem z mocami cienia i mroku
* Skok w cieniu - Potrafi przemieszczać się między cieniami - jeśli dwa miejsca są połączone choćby najcieńszym cieniem, może on w ułamku sekundy się znaleźć przy dowolnym z nich. Nie może jednak korzystać z tego w nieskończoność, nadużycie powoduje bóle głowy, bardzo mocne nadużycie może powodować utratę przytomności.
* Koszmar - Hiro, z użyciem połączenia mroku i cienia, nasyła na śpiącego wilka koszmar, jednak wilk jie jest w stanie się obudzić szybko. Tkwi on w strasznym koszmarze, czując się jakby była to jawa.
* Ciemność - Hiro potrafi wydmuchiwać czarną mgłę z nosa i pyska, jednak jej ilości są ograniczone (mógłby zapełnić figurę około 5m x 10m x 2m) oraz jest to bardzo męczące. Często basior nie może wtedy złapać oddechu przez kilka chwil, więc rzadko jej używa.
Zdrowie: Hiro jest bezpłodnym basiorem, jednak nie ubolewa nad tym. Ma też lekki9e kłopoty z pamięcią.


MOTTO: Najstraszniejszy potwór kryje się w lustrze
CHARAKTER: Hiro jest dziwnym, wycofanym basiorem, który poznawanie nowych zwierzątek spycha na drugi plan. Niecodzienny basior z huśtawkami nastrojów, który nie przepada za dużymi imprezami, nie dba o swój wygląd czy prezentację. Jest bardzo szczery, bardzo często mówi wszystko prosto z mostu, co nie zawsze jest pożądane. Stara się pomagać innym jak tylko może, gdy widzi kogoś w trudnym położeniu, wyciąga pomocną łapę.
Niechętnie mówi o swojej przeszłości, ponieważ tak naprawdę nie wie o niej za wiele.
Basior jest spokojny, potrafi zachować zimną krew w nawet najtrudniejszej sytuacji i dba o to, by nie musieć się zbyt wiele pokazywać przed większą grupą zwierząt. Boi się wielkich zgromadzeń, ponieważ czuje się tam bardzo zagubiony, samotny i nieswojo. Jego serce jest jednak bardzo ciepłe, poszukuje drugiej połowy, choć nie za dobrze mu to idzie.. Jest bardzo starającym się w przyjaźni i związku, choć nie za wiele o obu wie.
Lojalny, przyjacielski. Basior mógłby oddać życie za swoich najbliższych. 
Jest jednak dziwny, niecodzienny, niełatwo znaleźć mu bratnią duszę. 
Chłodno potrafi ocenić każdą sytuację, ocenia trzeźwo, rzadko kiedy relacje mają wpływ na jego oceny. Na pierwszy rzut oka, dla nieznajomego, może wydawać się zimny, bez uczuć i nieprzyjazny, jednak po bliższym poznaniu Hiro może wiele zyskać w oczach innych.
Nie wywiera na nim większego wrażenia jego własne cierpienie, a nawet innych, śmierć to dla niego tylko etap życia, więc nie opłakuje zmarłych, nie przykłada dużej wagi do uroczystości, świąt czy specjalnych okazji. Czy to ślub, pogrzeb czy narodziny, on może przyjść utytłany błotem po sam pysk i jeszcze twierdzić, że przylizał sobie fryzurkę na tę okazję, co i tak jest dla niego wyczynem.

LUBI: 
- Zakłady
- Rywalizację
- Mięso z młodego jelenia
- Wiedzieć wszystko
- Pomagać innym
- Gry logiczne, i łamigłówki

NIE LUBI: 
- Znęcania się nad słabszymi
- Trudnej walki
- Szczeniąt


HISTORIA: Sprzed przejścia do Krainy, Hiro pamięta niewiele. Wie, że od szczeniaka opiekował się nim człowiek. Jednak w wyniku pewnego niemiłego wydarzenia, Hiro musiał uciekać. Pamięta, że ktoś na niego polował, pierwszy raz czuł się jak zwierzyna, aż nagle pościg urwał się. Basior jednak jak głupek obejrzał się, i zanim się zatrzymał, uderzył głową w skałę. Przez to wydarzenia ma lekki problem z pamięcią, oraz nie pamięta za wiele ze swojej przeszłości.


PARTNER: Hiro na tę chwilę nie ma obiektu westchnień, choć rozgląda się za jakąś miłą, szaloną waderą.

RELACJE Z INNYMI: Hiro zdążył poznać dopiero alfę, którą darzy szacunkiem.


MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Hiro znalazł sobie zaciszną szczelinę w dużej skale. Jest to dziura około czterech metrów szerokości, jednego wysokości i głęboka na około pięć. Podłoże wyścielone jest liśćmi i ziemią, żeby było przytulniej, a wejście skrywają kosodrzewiny. Wyłom znajduje się jakoś dwa metry nad ziemią, by się tam dostać Hiro wspina się lub wykorzystuje moce cienia.

TALIZMAN: Jedynym talizmanem Hiro jest czerwono-czarna Chusta, którą zawiązał mu na łapie dawno temu człowiek, który opiekował się nim. Hiro dba o to, by chusta zawsze trzymała się jego łapy i nie pozwala prawie nikomu jej dotknąć.


CIEKAWOSTKI:
- Hiro lubi jeść młode jelenie 
- Chusta na łapie jest przez niego często "prana" w wodzie, by nie miała skaz
- Nie lubi skakać po brzozach, zbyt jasne na jego futro
- Lubi drobniejsze od siebie wadery
- Nie znosi komarów

OPOWIADANIA: X | X

DOŚWIADCZENIE: 13
RINGI: 260
HP: 125/125
STATYSTYKI: Siła: 35  | Zwinność: 70 | Wytrzymałość: 70  | Moc: 50 | Punkty do rozdania: 13


KONTAKT: Andrzejj [H]
ew. adopcja: tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!