czwartek, 20 października 2016

Wydarzenie - Halloween!


wolveswolves:
“ A wolf takes a look at a Halloween pumpkin at the Woodland Park Zoo in Seattle
Picture by Ted S. Warren
”

WYDARZENIE HALLOWEEN 2016



Znalezione obrazy dla zapytania pumpkin clipartCześć, kochani!


Połowę października mamy już dawno za sobą, a więc Halloween zbliża się do nas wielkimi krokami!

Teraz pewnie zadajecie sobie pytanie: co to oznacza dla watahy?
Ano to, że ogłaszamy pierwsze fabularne wydarzenie w naszej historii

Dobra, pewnie nie wiecie, co w ogóle mam przez to na myśli - zabieram się więc do tłumaczenia!

Zacznijmy może od fabuły...

Granica między światem żywych a światem umarłych zatarła się. Wystarczyło niewielkie zakłócenie w polu magicznym Nerthveny, by duchy i ciała nieboszczyków powstały na nowo z krainy śmierci i zamieszkały wśród żywych na te kilka dni.
Krainę zalała ogromna fala wszelkich budzących odrazę stworzeń, które czają się teraz w każdym zakamarku. Nigdzie nie możesz być bezpieczny.

Tak, teraz wszędzie możesz napotkać chodzące trupy, złe dusze i inne potworności. W lesie, nad jeziorem czy we własnym wychodku. Fajnie? Pewnie, że fajnie.

Wraz ze złymi duchami, Nerthvenę odwiedziły również dobre duszki. Znajdziesz wśród nich hojne dusze, astralne koty i parę innych ciekawych bytów.


Główną "atrakcją", a zarazem konkursem, jaki dla Was przygotowałam, jest możliwość spotkania tych stworzeń w swoich opowiadaniach. Nie ma to konsekwencji fabularnych dla opowiadania, chyba, że to Ty zdecydujesz inaczej.

Pod każdym swoim opowiadaniem napisanym w dniach od dzisiaj do 6 listopada włącznie znajdziesz komentarz, w którym administrator informuje Cię, jakie stworzenia spotkałeś. Ilość napotkanych stworzeń zależy od długości Twojego opowiadania - na każdą rozpoczętą setkę słów przypada jeden stworek. Rodzaje stworzeń wybierane są losowo.

Stworzenia złe - jeśli spotkasz złe stworzenie, musisz stoczyć z nim walkę, pisząc ruch w komentarzu (tak, jak zrobiłbyś to na PvP). Za wygraną walkę dostajesz +10 punktów, za przegraną walkę lub nieodpisanie na komentarz dostajesz -5 punktów. Potworki nie maja raczej wielkiej siły, a przegrana jest prawie że niemożliwa, nie martw się o to.
Każdy z potworków ma odrobinę inne statystyki, poniższe posty określają mocne strony i słabości przeciwnika - wykorzystaj te informacje w walce!

>>ZOMBIE - cuchną, wydają śmieszne dźwięki i nie marzą o niczym innym niż zjedzenie Twojego mózgu. Są odporne na ból i nigdy się nie poddają, ich gnijące ciało nie trzyma się jednak kupy i łatwo je uszkodzić.
>>WAMPIRY - krwiożercze stworzenia, które potrafią zamienić się w nietoperza. Są niezwykle zwinne, nie potrafią jednak znieść przebywania na świetle, podatne na obrażenia.
>>WIEDŹMY - rzucają potężne zaklęcia, jednak w trakcie ich wypowiadania są całkowicie nieodporne na obrażenia. Muszą również odczekać chwilę pomiędzy kolejnymi zaklęciami.
>>DEMONY - nie te duże, straszne demony z podań ludowych, a małe demonki. Odporne na obrażenia i nieczułe na ogień, boją się wody i światła.
>>ZŁE DUCHY - nie straszne im obrażenia fizyczne, zranić je można jedynie za pomocą magii lub orężu wykonanego z... drewna. Patyk też się nada. Złe duchy nie są jednak trudnymi przeciwnikami, gdyż zadają minimalne obrażenia.


Stworzenia dobre - jeśli je spotkasz, dostaniesz od nich wyzwanie, za które otrzymasz ciekawe nagrody. Za spotkanie dobrego ducha automatycznie dostajesz dodatkowe 7 punktów konkursowych. Szansa na spotkanie któregoś z nich wynosi zaledwie 10%.

>>HOJNY DUCH - hojny duch, jak sama jego nazwa wskazuje, jest hojny (masło maślane). Rozdaje prezenty. Taki halloweenowy Święty Mikołaj. Nie patrzy jednak na to, czy byłeś grzeczny przez cały rok, zamiast tego sprawdza Twoją wiedzę. Zadaje Ci pytanie, a za poprawną odpowiedź daje prezent.
>>KOT ASTRALNY - duch czarnego kota, który potrafi przepowiedzieć przyszłość. Jeśli spotkasz tego kota, otrzymasz od niego wróżbę. Napisz opowiadanie (do 6 listopada!) opowiadające o tym, jak spełniła się jego przepowiednia, a dostaniesz 20 PD.



Przejdźmy jednak do tego, co najbardziej Was interesuje - do nagród!

grafika googleNagrody będą, i to dla wszystkich, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie! Oczywiście najciekawsze rzeczy dostaną wilki, które zdobędą najwięcej punktów w wydarzeniu.

A oto nagrody!
1 miejsce - 60 PD; magiczna dynia, wiedźmowa różdżka; moc: niewidzialność. Moc może zostać użyta w opowiadaniu lub podczas walki na czas dwóch ruchów.
2 miejsce - 40 PD; magiczna dynia, przedmiot: wiedźmowa różdżka. Chyba trochę zepsuta, bo nie da się za jej pomocą rzucić określonego zaklęcia. Różdżka sama decyduje, co ma ochotę zrobić. Może losowo zmienić kogoś w pączka albo krowę, zwiększyć siłę na jakiś czas albo przyprawić Cię o dodatkowe ogony. Może zostać użyta w opowiadaniu lub walce.
3 miejsce - 30 PD; przedmiot: magiczna dynia. Dynia jest latarnią, która nigdy nie gaśnie. Fajna rzecz, jeśli wybierasz się do jakiejś ciemnej jaskini, może służyć również za lampkę nocną czy przycisk do papierów.

Dodatkowo, każdy uczestnik wydarzenia dostanie cukierki o różnych właściwościach. Ich ilość zależy od zdobytych punktów (10 gwarantowanych, oraz jeden cukierek na każdy zdobyty punkt w wydarzeniu).

Rodzaje cukierków, uporządkowane według częstotliwości występowania:

Cukierki Umiejętności - zjedzenie cukierka dodaje jeden punkt do losowo wybranej umiejętności.
Cukierki Doświadczenia - ich zjedzenie sprawia, że przybywają Ci dwa punkty doświadczenia.
Cukierek Bogacza - po jego zjedzeniu... No, przybędzie Ci 20 Ringów. Za kilka dni, drugą stroną.
Cukierek Przemiany - pozwala na jednorazową przemianę w potworka, która trwa 24 fabularne godziny.



Życzę Wam również strasznego, mhrrocznego Halloween! xP
Pozdrawiam,
Ferishia

P.S. Jeżeli zauważę, że podoba Wam się to wydarzenie, będziecie mogli spodziewać się dodatkowego mini-eventu w dniach 29-31 października!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!