sobota, 1 października 2016

Aura de Noir

IMIĘ: Aura de Noir, HW
PSEUDONIM: Przyjaciele często mówią mu Rua
WIEK: 3 lata
URODZINY: 20 października | Panna
PŁEĆ: Basior

ŚCIEŻKA ROZWOJU: Ścieżka Wojownika
STANOWISKO: 2. Szeregowy

GŁOS: majestatyczny i przyjemny dla ucha. klik
OPIS WILKA: Jest to cały czarny wilk, przez co trudno go zauważyć w nocy. Posiada małe pomarańczowe oczy. Najbardziej charakterystyczne w jego wyglądzie są jelenie rogi, a pomiędzy nimi złota korona. Skąd ona? O tym w historii. Na pysku jak i reszcie ciała posiada blizny. Na przednich łapach nosi bransoletki z niebieskimi kryształkami. Jest dojść mały, przez co często jest brany za waderę. Dzięki temu jest zwinny, siłę też posiada jednak nie tak wielką. Jego kły są bardzo długie i ostre. Ogon jest dość nietypowy. Cala jego sierść jest miękka i przyjemna w dotyku.
ZDOLNOŚCI NIEMAGICZNE: Jest to zwinny oraz szybki wilk. Niełatwo za nim nadążyć czy go złapać. Jednak nie należy do najsilniejszych wilków.
ŻYWIOŁ: Od zawsze panował nad ciemnością i umysłem. To chyba daje nam razem Mrok. Tak co najmniej twierdziły elfy.
MOCE: - potrafi czytać jak i porozumiewać się w myślach
- doskonale widzi w ciemności


- jego chód ( nawet podczas bieganie, skakania i czołgania) jest niesłyszalny dla wszystkich istot 
ZDROWIE: Jest ślepy na prawe oko, jednak nie przeszkadza mu to w życiu.

CHARAKTER: Bardzo łatwo opisać go w kilku słowach. A w jakich? A no w takich: cichy i szczery samotnik. No ale wypada opisać go bardziej niż tak ogólnikowo. Prawda jest taka, że jest cichym samotnikiem. Uwielbia siedzieć sam i nikomu nie zawadzać. Przy tym uczyć się czegoś nowego, czy pogłębiać swoje zdolności. Kiedy już jest zmuszony z kimś przebywać, zazwyczaj mówi mało, zwięźle i na temat. Uważa, że nie potrzeba dużo mówić. Jednak nie ma nic do słuchania innych. Jest szczery i to do bólu. Zawsze mówi prawdę, no chyba że coś jest tajemnicą. Tak, tajemnice trzyma tylko dla siebie i nikomu ich nie powierza. Nie lubi opowiadać o swoich problemach (no on w ogóle nie lubi opowiadać), jednak chętnie pomoże innym z ich problemem. Tak mimo swojego wyglądu i charakteru wcale nie jest chamem bez serca, wręcz przeciwnie ma je i to duże, bardzo poranione ale duże. Jest miły i nikogo od siebie nie odpycha. Jest to spokojny wilk, a wyprowadzenie go z równowagi jest po prostu a wykonalne. Ma bardzo dobrą pamięć i szybko łapie nowe informacje. Kiedy znajdzie przyjaciela stanie się o wiele bardziej szalonym i otwartym na świat, jednak tylko w jego obecności sam na sam.
LUBI/NIE LUBI: Uwielbia oglądać zachody słońca i gwiazdy. Nie znosi upalnych dni. W takie dni najlepiej mu w jakimś jeziorku, albo ciemnej jaskini. Tak, ciemność to dla niego coś pięknego. Uwielbia po cichu śpiewać i rysować. Jednak nie chwali się tym jakoś.

HISTORIA: Pierwsze co pamiętam to czasy bycia szczeniakiem. Było mi zimno i byłem sam. Wołałem o pomoc jednak nikt nie przychodził. Po paru dniach kiedy już nie miałem sił coś mnie podniosło. Była to istota o długich czarnych włosach, przepięknych niebieskich oczach i szpiczastych uszach.
- Nazwę cię Aura de Noir. - powiedziała istota do mnie i opatuliła mnie ciepłym materiałem. Jak się potem dowiedziałem był to koc. Zawieziono mnie do zamku. Dowiedziałem się kim są owe stworzenia, oraz kim ja jestem. Jednak od innych wilków się różniłem, po pierwsze posiadałem magiczne moce, choć ich nie używałem zbyt często bo coś mi nie pozwalało, po drugie na głowie wyrastały mi rogi jak u jelenia. Zaś istota, która mnie uratowała była elfem, a dokładniej księciem mrocznych elfów. To z nimi się wychowałem, a jako że byłem pupilkiem samego władcy dostałem swoje ozdoby i koronę. Jednak moje szczęśliwe życie musiało się skończyć. Na zamek jak i miasteczko napadli ludzie. Wyniszczyli wszystko. Starałem się pomóc, ale prędzej czy później i tak przegraliśmy. Wreszcie walka dobiegła końca, zabili mojego przyjaciela. Siedziałem nad jego ciałem dwie doby, po czym odszedłem ze łzami w oczach. Ruszyłem przed siebie, czując, jak zasklepiają mi się rany. Sam nie wiem, kiedy znalazłem się na terenach tej krainy. Po prostu w pewnym czasie poczułem, że mogę swobodnie posługiwać się mocami. Po paru dniach tułaczki spotkałem wilki podobne do mnie.

PARTNER: Ciekawe czy ktoś go zechce, ale może ktoś jest?
RODZINA: Swoich biologicznych rodziców nigdy nie poznał, a co najmniej nie pamięta tego. Od zawsze opiekował się nim książę elfów z poza magicznej krainy o imieniu Iso. 
RELACJE Z INNYMI: Jak na razie nikogo tu nie zna, zapewne kiedyś się to zmieni.

JASKINIA: Mieszka w jaskini, która niczym się nie wyróżnia. No może jedynie tym, że jest tam totalna ciemnica.
TALIZMAN: Za talizman uznaje bransoletkę z niebieksich kamieni szlachetnych. Dostał ją do Iso i nigdy jej nie zdejmuje.

EKWIPUNEK: Oprócz korony i bransoletek nie ma nic.
Cukierek Przemiany x4
Wiedźmowa różdżka
Magiczna dynia

STAN: Jego stan jest zawsze taki sam. Ma wszystkiego dosyć i chce do swojego prawdziwego domu. Który od jakiegoś czasu nie istnieje.




DOŚWIADCZENIE:128
RINGI: 384
HP: 127/127
STATYSTYKI: Siła: 126 | Zwinność: 86 | Wytrzymałość: 75 |Moc: 51
Punkty do rozdania: 26

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!