piątek, 28 października 2016

Nowa wadera - Amortea!


(sheltiewolf.deviantart.com, postać to ten większy wilk) 


Imię: Nikt nie zna jej prawdziwego imienia - wszędzie przedstawia się inaczej aby uniknąć rozpoznania przez nieproszone wilki. Przylgnęło do niej miano Czarnej Pani i tak właśnie większość się do niej zwraca. Jeśli już bardzo nalegasz - ale zatrzymaj to tylko dla siebie! - wadera ta zwie się Amorteą.
Wiek: 4 lata
Urodziny: 3 listopada
Płeć: Wadera
Opis wilka: Wiele wilków (a także ludzi), którzy spotkali Amorteę uciekali od niej w obawie, że zarażona jest likantropią. Nie jest to prawdą, ale wygląd wadery jest imponujący i sugestia jej wilkołactwa pierwsza nasuwa się na myśl. Amortea wielkością przypomina niedźwiedzia, nie wilka. Jest umięśniona i silna, ale też szybka i zwinna. Potrafi niesamowicie zachować równagę podczas przebiegania po kłodach i pniach drzew dzięki dwóm ogonom. Wadera jest koloru czarnego. Na nogach jej sierść rozjaśnia się i robi się krótsza, co daje wyobrażenie kamizelki bez rękawów. Potrafi poruszać się bezszelestnie, a w nocy widać jedynie jej czerwone oczy... czwórkę oczu. Jej sierść jest twarda w dotyku, a na karku robi się dłuższa i przypomina grzywę. Pysk Amortei zaopatrzony jest w duże, ostre kły, a łapy zakończone są długimi pazurami. Wydaje się niezniszczalną maszyną do zabijania, jednak ma jeden słaby punkt... Są to wyrastające z podbródka dwa wąsy, których odcięcie lub odgryzienie spowoduje śmierć wadery.

Charakter: Nie podchodzi do innych, bo nie widzi takiej potrzeby. Jest typem samotnika, a towarzystwo jedynie potrafi ją zdenerwować do granic możliwości. Brr! Można też tutaj dodać istotną rzecz, że Amortea jeszcze nigdy nikogo nie pokochała ani nie polubiła. Wszyscy, którzy mieli przyjemność kontaktu z nią i uszli z tego żywi uważają, że wadera ta nie ma serca. W przenośni oczywiście, bo Amortea cały czas słyszy denerwujące "bum bum" dochodzące z okolic jej klatki piersiowej. Chciałaby się pozbyć zbędnego narządu, który i tak nie sprawia, że mogłaby czuć coś do kogoś. No tak, coś przecież czuje. Nienawiść w końcu też jest emocją, tylko negatywną. Co za różnica. Amortea sama decyduje o wszystkim. Nie ma zamiaru komuś się podporządkowywać i nie pozwoli nikomu decydować o sobie. Nie jest miła, kto by w ogóle tak pomyślał? Zwykle nie odzywa się do nikogo i olewa wszystkich, którzy coś do niej mówią. Ale jeśli już się odezwie... Nie używa przekleństw, dziwacznych skrótów wymyślonych przez nowe pokolenie. Nie, ona szanuje język. Wystarczy, że jej słowa są zimne jak lód i mają nieprzyjemne znaczenie. Często jest sarkastyczna. Lubi, kiedy inni traktują ją z poważaniem, a i tak zwykle dzieje. Nikt nie chce narazić się na jej gniew. Amortea nie boi się zabić. Ziemia i tak jest już prze... wilczona? W każdym razie, zawsze warto trochę ją przeczyścić. Jest nieufna i nie przystaje na pierwszą lepszą propozycję, bo wielu próbowało już ją zabić - otruć albo zaatakować znienacka. Jest bardzo czujna i często wydaje jej się, że wszyscy spiskują przeciwko niej. W pewnym sensie, nawet czasem tak bywa. Jest bardzo szczera, a najchętniej zaczęłaby wytykać wady całemu światu. Amortea samą siebię nie uważa za osobnika idealnego, ale nie ma nic przeciwko byciu taką, jaką jest. Wadera potrafi wściec się o byle co, a ona sama nie okazuje nigdy skruchy. Jej zaufanie trudno jest zyskać, a dopiero co odzyskać. Jeśli oszukałeś Amorteę, prawdopodbnie za kilka godzin nie będziesz już żywy. Wadera lubi przebywać w miejscach mrocznych i spokojnych, gdzie nikt nie przeszkodzi jej w rozmyślaniach. Uwielbia odgrywać teatrzyki, a z tych, którzą chcą ją zabić, lubi wprowadzać w ślepy zaułek. Amortea zabija szybko i sprawnie. Zazwyczaj. Dla tych, którzy sobie na to zasłużyli, szykuje długotrwałe tortury. Ogólnie nie lubi patrzeć na czyjąś długą śmierć. - nie ze względu litości czy jakiejś dobrej cechy. A może jednak? W każdym razie, ona by zaprzeczyła. Nie lubi w sobie żadnych dobrych cech.

Lubi/Nie lubi: Wadera nie lubi towarzystwa. Zwłaszcza natrętów, którzy próbują wyciągnąć z niej jej przeszłość albo to, kim jest. Nie gustuje w byle jakim mięsie, a najbardziej lubi.. Wilcze. I takim zwykle zaspokaja głód. Nie przeszkadzają jej biegi na długie i krótkie dystansy. Trudno ją zmęczyć. Nie lubi słońca. Ma grubą sierść na plecach, brzuchu i głowie i zwyczajnie jej gorąco. Zdecydowanie bardziej woli deszcz i zimno, które też pasują do jej charakteru i nastroju.

Partner: Brak
Rodzina: Matka oraz ojciec. Nie wiadomo, co się z nimi stało.
Relacje z innymi: Nie odzywa się do innych. A jeśli już się odezwie, raczej relacje nie są miłe.
Żywioł: Ogień
Moce: Każdemu wydawało się to dziwne, że Amortea perfekcyjnie potrafiła uniknąć "wilczych stróży prawa". Wadera potrafi zobaczyć każdego, kogo tylko zechce. Wie wtedy, w jakim dany wilk znajduje się miejscu.
Amortea potrafi podnieść przedmiot lub stworzenie za pomocą umysłu.
Wadera ma możliwość nawiązania z innym wilkiem linię myśli. Polega to na tym, że obie strony słyszą swoje myśli. Możliwość ta wymaga skupienia ze strony dwóch wilków. Nawet najmniejsze rozproszenie się i odwrócenie uwagi od linii myśli może ją zerwać.
Stanowisko: Informator (skrytobójca)
Historia: Amortea urodziła się w rodzinie, która była całkowicie normalna. Już od szczenięcia wykazywała uwielbienie do zabijania i mrocznych rzeczy. Na początku nikomu to nie przeszkadzało, bo ograniczała się do mordu podczas łowów. Później jednak do rodzicielki Amortei zaczęły schodzić się tłumy rodziców, którzy w pysku trzymali swoje szczenię. Martwe. Zabite przez Amorteę. Wadera nie została wyrzucona przez rodzinę. Odeszła sama, nie chcąc robić nikomu bliskiemu kłopotu. Włóczyła się po świecie. Kradła od innych pożywienie, a jeśli nie dało zrobić się tego sprytem, załatwiała sprawę siłą, pozostawiając po sobie krwawe ślady. Ci, którzy pilnowali porządku w krainach, które przemierzała, próbowali ją znaleźć i unieszkodliwić. Skończyli zrównani z glebą. Wadera ukrywała się, szukana przez "wilczych policjantów". Długo jej nie widziano. Pojawiła się dopiero kilka lat później. Nie zaprzestała zabijać.

Opowiadania: X

Doświadczenie: 34
Ringi: 346

HP: 100/100
Siła: 75
Zwinność: 75
Wytrzymałość: 50
Moc: 50

Punkty do rozdania: 34

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcamy do komentowania!